יום שני, 10 בפברואר 2020

בוץ


 קר בחוץ, ימים אפורים, גם התודעה אפורה, זה מעניין ומוזר להבחין איך הבחוץ הופך פנימה, ומרגש לגלות איך הפנימה הופך לבחוץ, ריקוד מטאפורי שכזה שיוצר ניצוצות של חיים, המחשבה שלי הפעולה שלך התוצאה של שנינו, ככה היצירה נובעת מהפנים אל החוץ מהחוץ אל הפנים חוקרת וסוקרת את עצמה מכל כך הרבה עיניים פנימיות וחיצוניות. 
הלכתי אתמול יחף, בדרך כלל אני הולך יחף, אבל אתמול זה היה מיוחד עטפתי את עצמי בגדים חמים, צעיף, מעיל פוך גדול, מטרייה, כפפות וצעדתי יחף בגשם, בבוץ במושב הירוק והייתי לבד, מי משוגע שיצא החוצה ביום כזה, ועוד יחף,? אני, אנחנו, ויצעד לשם איפה שהבוץ עמוק שאפילו הסוסים נזהרים מצלעודולרגע אחד הרגשתי אחד עם הטבע, עם הבוץ, והרטיבות והקור בכפות הרגליים, והשמחה שבלב, הייתי אחד עם המחשבות שלי שניזונו מהירוק שמסביב, מהרכות של הבוץ, מטיפות המים שמטפטפטות מהשמיים, ממעלה על הקרקע
עצים בוכים גשם
כל כך יפה פה
אין לי מילים, רק להביט אל החוץ, ולהכניס אותו פנימה בנשימות איטיות, להתמלא בירוק, בחופש במרחב עצום ולא מתפשר.
שעה צעדתי במטעים, טבעתי בבוץ, קיפצת, ומוזר...  לא חליתי. עדיין מהדהד לי המשפט של אמאאל תלך יחף אתה עוד תתקרר- אתה תהיה חולהואיכשהו שאני שעה יחף בחוץ ביום הכי קר בשנה, אינני חולה, להיפך אני מבריא, הקור הזה משתק את המחשבות הרותחות שלי, הפחדים שמבעבעים נפלטים בהדי הבל, אני מבריא, אני חי על האדמה והאדמה מחיה אותי, הגשם מבריא אותי, המים האלה שאני נוסע לכבודם על לבריכה העירונית מתומהלים בכלור, והנה הם כאן לכבודי נקיים בלי מסכות, פשוט מים, מן השמים.
וזה יפה
לראות את התלתלן צומח, ירוק, ואת החיטה, העשב הירוק הפך את הנוף לגלויה שהייתי שמח לחלוק אתכם.
אז שעה שטיילתי בבוץ, נגעתי באדמה, לרגעים המחשבות הקודרות התפוגג והתובנה האדירה שהאדמה מחבקת אותי עלתה בראשי האדמה והעצים והמים והעננים והיופי והרוחות והקור, כולם משפחה עוטפים אותי בצבעים בחושיהם מחבקים אותי, כאן במציאות מעגנים אותי, ממחשבה למציאות, שהיא הרבה יותר פנסטסית.
וחזרתי, ועמדתי מול תנור הספירלה, 
ונחתי.
שמחתי.
עייפתי
הרגשתי טוב
וכתבתי
תוצאת תמונה עבור mud

תגובה 1:

  1. שלום זה הסיפור שלי! הייתי נשואה שבע שנים בלי ילד, ובגלל זה בעלי התחיל להתנהג בצורה מוזרה, חוזר הביתה לאחרונה ולא מבלה איתי יותר והוא אמר שהוא רוצה להתגרש. אז נעשיתי מאוד עצוב ואבוד בחיים כי הרופא אמר לי שאין דרך להיכנס להריון זה באמת ממרר לי את החיים. עד שנתקלתי בחבר שסיפר לי על ד"ר אלאבה מהאינטרנט, איך הוא עזר לנשים רבות עם בעיות דומות שעברתי אז פניתי אליו בכתובת:(dralaba3000@gmail.com) והסברתי לו, הוא סיפר לי הכל צריך לספק לפני שהוא יכול להטיל את הכישוף על המפגש כדי להחזיר את בעלי, מה שעשיתי, והוא שלח תפילה עוצמתית שהייתי צריך לומר באמצע הלילה כשהטיל את כישוף האהבה. זה היה נס 24 שעות לאחר מכן בעלי היחיד חזר אליי והתנצל על כל מה שעשה ואמר לי שהוא מוכן לתמוך בי בכל מה שאני רוצה, התקשר מהר לד"ר אלאבה ותגיד לו מה קורה בזה רגע והוא גם הכין ושלח לי תרופה צמחית שלדבריו תרפא כל מחלה או זיהום לא רצויים שמנעו ממני להרות ואז הנחה אותי איך להשתמש בה לפני הפגישה עם בעלי. כאן לאחר השימוש בצמח ובשורש המקומיים האלה, כמה שבועות לאחר מכן התחלתי להרגיש סימני הריון על כל הגוף, הייתי ממש בהריון ורק ילדתי ​​בן תינוק בגיל חודש. אני נשבע שכל העולם יגלה על ד"ר אלאבה שהציל את מערכת היחסים שלי, וזה גם נותן לי ילדים שאני יכול לקרוא להם בגאווה שלי היום. לכל אישה שחושבת שזה בלתי אפשרי, הנה הזדמנות לחייך ולהביא אושר למשפחתך, אנא צור קשר עם DR Alaba בדוא"ל בכתובת: (dralaba3000@gmail.com). או WhatsApp/Viber אותו באמצעות +1(425) 477-2744, אכן, הוא אלוהים שנשלח להביא מאהבים אבודים ולהביא לך אושר..

    השבמחק

בוץ

  קר בחוץ , ימים אפורים , גם התודעה אפורה , זה מעניין ומוזר להבחין   איך הבחוץ הופך פנימה , ומרגש לגלות איך הפנימה הו...